Φτάνει πια η κοροϊδία με τους ιδιοκτήτες εμπορικών καταστημάτων. Η οικονομική κρίση μπορεί να μας έχει επηρεάσει όλους μας αλλά τα τεχνάσματα αυτά μόνο δυσμενή αποτελέσματα μπορούν να φέρουν.
Το περασμένο Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011, πήγα στο MALL να αγοράσω ένα ζευγάρι παπούτσια και κατέληξα να αγοράσω ένα ζευγάρι TIMBERLAND όπου το θεώρησα ευκαιρία, όμως λογάριαζα χωρίς τον ιδιοκτήτη. Αγόρασα λοιπόν τα παπούτσια από 185,00¤ με έκπτωση 30% στην τιμή των 129,50¤.
Φοράω λοιπόν τα παπούτσια σήμερα Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011 στις 09:00 το πρωί, και στις 14:00 ο μισός πάτος είχε ξεκολλήσει!!!!
Είδα καλύτερα τον πάτο του παπουτσιού και πρόσεξα ότι δεν ήταν ένα σώμα αλλά τα τρακτερωτά του μέρη ήταν κολλημένα με ψαρόκολλα. Ακόμη και ο τσαγκάρης της γειτονιάς μου θα είχε κάνει καλύτερη δουλειά!!!
Εκ των υστέρων θυμήθηκα ότι στο μαγαζί είχα κάνει ερώτηση στην κοπέλα που με εξυπηρετούσε γιατί το δέρμα του παπουτσιού ήταν σε άλλη απόχρωση από αυτό της βιτρίνας και μάλιστα μου είπε ότι ήταν σύνηθες φαινόμενο λόγω διαφορετικής παρτίδας.
Προφανώς τα μαϊμού προϊόντα ήταν οι ..."διαφορετικές παρτίδες".
Φτάνει πια η κοροϊδία. Μάλλον τα υπερκέρδη έχουν κλονιστεί και οι καταστηματάρχες ψάχνουν έμμεσους τρόπους για να εξακολουθούν να θησαυρίζουν.
Το περασμένο Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011, πήγα στο MALL να αγοράσω ένα ζευγάρι παπούτσια και κατέληξα να αγοράσω ένα ζευγάρι TIMBERLAND όπου το θεώρησα ευκαιρία, όμως λογάριαζα χωρίς τον ιδιοκτήτη. Αγόρασα λοιπόν τα παπούτσια από 185,00¤ με έκπτωση 30% στην τιμή των 129,50¤.
Φοράω λοιπόν τα παπούτσια σήμερα Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011 στις 09:00 το πρωί, και στις 14:00 ο μισός πάτος είχε ξεκολλήσει!!!!
Είδα καλύτερα τον πάτο του παπουτσιού και πρόσεξα ότι δεν ήταν ένα σώμα αλλά τα τρακτερωτά του μέρη ήταν κολλημένα με ψαρόκολλα. Ακόμη και ο τσαγκάρης της γειτονιάς μου θα είχε κάνει καλύτερη δουλειά!!!
Εκ των υστέρων θυμήθηκα ότι στο μαγαζί είχα κάνει ερώτηση στην κοπέλα που με εξυπηρετούσε γιατί το δέρμα του παπουτσιού ήταν σε άλλη απόχρωση από αυτό της βιτρίνας και μάλιστα μου είπε ότι ήταν σύνηθες φαινόμενο λόγω διαφορετικής παρτίδας.
Προφανώς τα μαϊμού προϊόντα ήταν οι ..."διαφορετικές παρτίδες".
Φτάνει πια η κοροϊδία. Μάλλον τα υπερκέρδη έχουν κλονιστεί και οι καταστηματάρχες ψάχνουν έμμεσους τρόπους για να εξακολουθούν να θησαυρίζουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου